مبل شویی

مبل شویی در لواسان

ممنون از ثبت امتیاز شما5/5 - (10 امتیاز)

مبل شویی در لواسان

مبل شویی مبل شو با کادری مجرب و حرفه ای برای بهبود سرویس دهی به ساکنین لواسان و محله های اطراف اقدام به مستقر کردن سرویسکاران مبل شویی در لواسان و محله های اطراف آن کرده است تا ساکنین لواسان به محض نیاز به شستشوی مبل و خدمات خشکشویی مبلمان در کمترین زمان ممکن ، سرویسکار متخصص در محل حضور یابد و کار شستشو مبلمان را انجام دهد .

خشکشویی مبلمان و صندلی نهارخوری

خشکشویی انواع مبل و صندلی در منزل یا محل کار

ارائه خدمات در منزل

مبل شو با پشتیبانی از تمامی نقاط لواسان و تهران در کوتاه ترین زمان در منزل یا محل کار شما حاضر می شود و مبلمان یا موکت شما را می شوید.

شستشوی انواع فرش و موکت

متخصص در شستشوی انواع فرش و موکت در منزل

استفاده از بهترین مواد شوینده

مبل شو جهت شتسشوی مبل و موکت از مواد کاملاً خارجی استفاده کرده که علاوه بر زیبایی، سلامت آنها را نیز تضمین میکند.

شستن مبل در خانه هم مانند سایر خدمات نیازمند تخصص و آگاهی کافی است. مثلا برای مبل شویی در منزل تنها ما نیاز داریم که جنس پارچه مبل را بشناسیم. با انواع مواد شوینده مبل آشنا باشیم و همین طور نوع دستگاه مبل شویی.شستشو مبل در منزل متفاوت با قالی شویی و شستشو فرش است و برای آن نمیتوان از مواد شستشو فرش استفاده کرد. بهتر است بجای اینکه برای شستن مبل به دمبال یافتن مبل شویی لواسان ارزان باشید به این فکر کنید که کیفیت کار چگونه انجام میشود. زیرا شستشو نامناسب ممکن است باعث آسیب رسیدن به پارچه مبلمان شما بشود

دیگر خدمات  مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی لواسان

  • خشک شویی مبلمان و صندلی در منازل و محل کار شما
  • شستشوی انواع موکت
  • دستگاه های کاملاً مدرن
  • پرسنل مجرب و آموزش دیده
  • پرسنل مجرب و آموزش دیده
  • ضمانت کار تا یک ماه بعد از شستشو
  • اراعه فاکتور رسمی

ارزانترین مبل شویی یا بهترین مبل شویی؟

اولویت شما قیمت مبل شویی است یا کیفیت مبل شویی؟ درست است که هزینه شستن مبل مهم است، اما در صورت دریافت خدمات بی‌کیفیت، شما با اضافه کاری و هزینه مجدد روبرو می‌شوید و ممکن است حتی، مبلمان دچار آسیب های جبران ناپذیر شود. پس بهتر است کیفیت را الویت قرار دهید و در کنار کیفیت، منصفانه‌ترین قیمت برای خدمات را پیدا کنید

اهمیت تمیز کردن مبل با دستگاه مبل شویی

تمیز نگه داشتن مبل باعث حفظ طول عمر پازچه مبل و ابر های داخلی می شود. تمیز کردن مبل پارچه ای کمک می کند تا ظاهر اصلی خود را برای مدت طولانی حفظ کرده و رنگ ها را سالم نگه دارند.

همچنین، تمیز کردن به از بین بردن بوی بد و چرک و کثیفی که با گذشت زمان جمع می شود، حس رطوبت و لکه ها کمک می کند. و اگر حیوانات خانگی دارید، موها و پنجه های کثیف آنها می توانند کثیفی ایجاد کنند. چنین عناصری می توانند مبل را آلوده کرده و فرزندان یا اعضای خانواده شما را بیمار کنند.

علاوه بر این، تمیز کردن مبل در خانه، اتاق یا محیط خونه شمارا را جذاب تر می کند

دیگر خدمات  مبل شویی در نیاوران

مبل شویی در لواسان

  • لکه های قدیمی را از بین می برد

مبل‌ها به مرور زمان کثیفی، میکروب‌ها، کثیفی‌ها و غیره را جمع می‌کنند! و اعضای خانواده شما ناخودآگاه می نشینند، می خوابند و سریال تماشا می کنند!

بنابراین، زمان آن رسیده است که لکه های قدیمی را از طریق شستشوی مبل و لکه بر نانو مبل پاک کنید. به هر حال، این سلامتی و خلق و خوی شماست که در خطر است.

  • افزایش طول عمر مبل

تمیز کردن مبل در خانه باعث افزایش طول عمر مبلمان می شود. نه تنها رنگ ها را حفظ می کنند بلکه کیفیت را نیز حفظ می کنند. میکروب‌ها و باکتری‌ها را دور نگه می‌دارد تا فضای داخلی شما بوی تازه و دلپذیری بدهد.

شما تمایل دارید که طول عمر مبل خود را بیش از حد تخمین زده شده افزایش دهید. بنابراین، به تمیز کردن مبل در خانه ادامه دهید و بهداشت را رعایت کنید.

نگهداری مناسب، روال تمیز کردن منظم و استفاده های درست می تواند مبل را از سایش و پارگی قابل توجه نجات دهد. این به شدت عمر مبل را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که حداکثر ارزش را برای قیمتی که پرداخت کرده اید بدست می آورید.

یادگیری نحوه تمیز کردن مبل در خانه و تمیز کردن مبل خود به جای استخدام متخصصان می تواند به راضی نگه داشتن کیف پول شما نیز کمک کند!

در این مقاله به تمام سوالات شما در مورد نحوه تمیز کردن مبل در خانه، نحوه تمیز کردن کوسن مبل، نحوه خشکشویی مبل در خانه و نحوه نگهداری از آن پاسخ خواهیم داد:

هر مبل متفاوتی ساخته می شود. بسته به شکل، جنس، پارچه و برش، نیازهای تمیز کردن نیز متفاوت است. هیچ پاسخ یکسانی برای این سوال وجود ندارد که چگونه مبل را در خانه بشوییم

برای بهتر تمیز شدن مبلمانتون بهتر است آن را به متخصص مبل شویی در لواسان بدید تا با دستگاه  انجام دهد.

دیگر خدمات  مبل شویی در ونک

مبل شویی در لواسان

انواع جنس پارچه مبلمان

شستشوی مبل کتان
شستشوی مبل پشمی
شستشوی مبلمان چرمی
شستشوی مبل پلی استر
شستشوی مبلمان مخملی
شستشوی پارچه مبل از جنس میکروفیبر
شستشوی مبل از جنس ابریشم مصنوعی
شستشوی مبل از جنس پارچۀ سان برلا

انواع مبل هایی که با دستگاه در منزل شستشو می شوند؟

معمولا اکثر مبل ها با دستگاه مبل شویی در محل شستشو می شوند. برخی از مبل ها که در اثر کارکرد زیاد پارچه آنها سابیده شده و ضعیف شده اند باید با دستگاه بخار شور شستشو شوند. مبل های سابیده شده و مبل هایی که پارچه آنها ضعیف شده است را با احتیاط شستشو می دهیم تا به آن آسیبی وارد نشود. ما در شرکت مبل شو تمامی مبل ها را از هر نوع و طرحی که باشند را با دستگاه تضمینی شستشو می دهیم. برخی از مبل هایی که می توان در منزل با دستگاه خشکشویی کرد را در زیر مشاهده کنید.

  • مبل راحتی
  • مبل چستر
  • مبل کلاسیک
  • مبل سلطنتی
  • مبل تمام پارچه
  • مبل چرم

 

شستشوی مبل چگونه انجام میشود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *