مبل شویی

مبل شویی در نیاوران

ممنون از ثبت امتیاز شما5/5 - (40 امتیاز)

مبل شویی در منزل نیاوران

 

امروزه بسیاری از وسایل و اثاثیه منزل با استفاده از تجهیزات گوناگون تمیز و پاکیزه می شوند. یکی از این وسایل مبلمان خانه است که توسط دستگاه های مخصوص و افراد باتجربه شستشو می شود. به همین جهت مراکز متعددی در سراسر کشور و شهر تهران نسبت به مبل شویی اقدام می کنند. به عنوان نمونه مبل شویی باکیفیت در منطقه یک شهر تهران و به خصوص مبل شویی در نیاوران برای ساکنین این منطقه یک امکان خوب برای تمیز کردن مبلمان خانه محسوب می شود. مراکز مبل شویی در تمام اوقات سال به خصوص در پایان سال خدمات خوبی را به مردم ارائه می دهند.

مبل شویی در نیاوران مبلمان منازل و ادارات در منطقه یک و سایر مناطق را به خوبی تمیز و درخشان تحویل می دهد. در مطلب حاضر درباره خدمات مراکز مبل شویی و چگونگی شستشوی مبلمان صحبت می کنیم.

آشنایی با خدمات مبل شویی

مبل شویی با دستگاه توسط مرکز مبل شویی در نیاوران

مبل شویی در نیاوران و سایر مناطق توسط دستگاه های مخصوص شستشوی مبل صورت می گیرد. کیفیت این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است ولی هر کدام در مراحل متعددی مبلمان را شستشو می دهند. در ادامه مطلب با نحوه شستشوی مبل ها توسط دستگاه مخصوص آشنا می شویم.

مکش اجسام و گرد و غبار

در ابتدای کار مبل شویی با دستگاه باید کلیه آلودگی ها و اجسام ریز و درشت از روی مبلمان برداشته شود. در این هنگام بسیاری از اشیای گمشده خود را از لای مبل و درز تشک آن پیدا خواهید کرد. این عمل از طریق دستگاه مکش صورت می گیرد. برای مکش گرد و خاک و اجسام ریز از نقاط دور از دسترس می توانید از جارو برقی و نازل آن نیز استفاده کنید.

دیگر خدمات  مبل شویی در لواسان
بررسی جنس رویه مبلمان و چگونگی شستشوی آن

کارشناسان مرکز مبل شویی در نیاوران قبل از شستشوی سرویس مبلمان متریال رویه مبل را بررسی می کنند. بر اساس جنس رویه مبل، مواد شوینده و نحوه شستشو تعیین می شود. اگر مبلمان شما کاتالوگ دارد؛ پیشنهاد می شود که پیش از رسیدن مأموران مرکز مبل شویی، آن را آماده کنید. در اغلب کاتالوگ ها نحوه شستشو و مواد شوینده مبلمان ذکر می شود.

نحوه شستشوی مبل با کمک کاتالوگ آن

استفاده از دستگاه مبل شویی و مواد شوینده

در این مرحله از مبل شویی دستگاه شروع به کار کرده و مواد شوینده با مقدار اندکی از آب مخزن مخلوط می شود. دستگاه با استفاده از کف یا فوم تشکیل شده آلودگی های روی مبلمان را برطرف می کند. با قرار گرفتن چند دقیقه کف روی پارچه مبل، انواع آلودگی و لکه از بین می رود.

خشک کردن رویه مبلمان

در فرایند مبل شویی با دستگاه پس از شستشوی رویه مبل نوبت به خشک کردن آن می رسد. دستگاه مبل شویی با قدرت مکش بالای خود حجم اصلی کف و رطوبت روی مبلمان را به درون مخزن آب های آلوده می فرستد. به این ترتیب مبلمان شما پس از گذشت یک ساعت آماده استفاده می شود.

استفاده از مبلمان پس از مبل شویی با دستگاه

آشنایی با مزایای مبل شویی با دستگاه

مرکز مبل شویی در نیاوران با دستگاه های مجهز و نیروی ماهر خود سرویس مبلمان شما از هر نوع و با هر متریال را به خوبی تمیز می کند. استفاده از دستگاه برای شستشوی مبلمان مزیت های متعددی دارد که در این بخش به آنها می پردازیم.

دیگر خدمات  نمونه کار مبل شویی

⦁ دستگاه مبل شویی رویه های مبل را به خوبی تمیز می کند و انواع آلودگی ها را از بین می برد.

⦁ تمیزی یکنواختی با دستگاه های مخصوص مبل شویی فراهم می شود.

⦁ رویه های مبلمان با هر متریالی را می توان با کمک دستگاه های مبل شویی شستشو داد.

⦁ سرعت کار مبل شویی با دستگاه و بدون دستگاه بسیار متفاوت است. سرعت شستشوی مبل با استفاده از دستگاه مخصوص بسیار بالاتر از شستشو با دست است.

⦁ شستشوی مبلمان با کمک دستگاه مخصوص مبل شویی موجب آلوده شدن محیط اطراف نمی شود؛ در صورتی که هنگام شستن مبل با دست، کف و رطوبت به اطراف سرایت می کند.

⦁ دستگاه های مخصوص مبل شویی از آب اندکی جهت تولید کف استفاده می کنند؛ ولی برای شستن با دست به آب بیشتری نیاز است.

⦁ فوم و چوب موجود در مبلمان در هنگام شستشو با دستگاه مخصوص خیس نمی شوند. نفوذ رطوبت و مواد شوینده به داخل مبل موجب کاهش طول عمر مبلمان می شود.

⦁ استفاده از مبلمان پس از مدت کوتاهی از شستشوی با دستگاه امکان پذیر است؛ زیرا دستگاه با قابلیت خشکشویی خود مبل ها را به سرعت خشک می کند.

مزایای مبل شویی با دستگاه

بررسی بهداشت مبلمان پس از شستشو با دستگاه

مرکز مبل شویی در نیاوران جزو مراکز خوب و بهداشتی در تهران است. در این مرکز سرویس مبلمان شما با کمک دستگاه های مجهز و پیشرفته به خوبی از تمام آلودگی ها و لکه ها پاک می شود. برخی تصور می کنند که شستشوی مبل با دستگاه نسبت به شستشو با دست بهداشتی نیست؛ اما این تصور اشتباهی است. در دستگاه های مبل شویی دو مخزن آب پاکیزه و آب آلوده وجود دارد. مبل ها با آب تمیز شسته می شوند و آب آلوده پس از شستن مبلمان به مخزن آب کثیف وارد می شود. بنابراین آب غیر بهداشتی به مبلمان سرایت نمی کند.

دیگر خدمات  مبل شویی در ونک

از طرف دیگر مبل ها پس از شستشو به سرعت خشک می شوند. خشک شدن مبلمان از تجمع میکروب و آلودگی جلوگیری می کند. یکی دیگر از دلایل بهداشتی بودن مبل شویی با دستگاه وجود فیلتراسیون کیسه ای در دستگاه های شستشوی مبل است. این فیلتراسیون از ورود کف و مایعات آلوده به پمپ دستگاه و موتور جلوگیری می کند. به این ترتیب در هیچ مرحله ای آب های تمیز و آلوده با یکدیگر مخلوط نمی شوند.

بررسی بهداشت مبلمان پس از مبل شویی با دستگاه

آشنایی با خصوصیات مبل شویی باکیفیت

ارائه خدمات مراکز شستشوی مبل از جمله مبل شویی در نیاوران با کیفیت های متفاوتی صورت می گیرد. برخی از این مراکز خدمات باکیفیت تری ارائه می دهند. برخی از ویژگی های مبل شویی باکیفیت عبارتند از:

⦁ کارشناسان جهت مبل شویی در زمان تعیین شده توسط مشتری، مراجعه کرده و از تأخیر و بی نظمی جلوگیری می کنند.

⦁ یک مرکز مبل شویی خوب هزینه مناسبی برای ارائه خدمات دریافت می کند.

⦁ همکاران ما در هنگام مبل شویی با دستگاه نهایت نظافت را رعایت کرده و از آلوده کردن محیط اطراف جلوگیری می کنند.

⦁ کار شستشوی مبلمان توسط مرکز مبل شویی با سرعت و دقت خوبی انجام می شود.

⦁ مراکز مختلف مبل شویی باکیفیت تهران از جمله مبل شویی در منطقه یک باید در محل مشتری صورت گیرد تا علاوه بر کاهش هزینه ها و صرف وقت، از آسیب دیدگی مبلمان نیز جلوگیری شود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “مبل شویی در نیاوران

نظرات بسته شده است.