دسته‌بندی نشده

شستشوی تشک خوشخواب در منزل

امتیاز دهیRate this post

شستشوی تشک خوشخواب در منزل

پرسنل مجرب و آموزش دیده

مبل شو جهت ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان خود همواره در تلاش بوده تا پرسنل خود را نیز کاملا بروز نگه داشته و آموزش دهد.

پاک کردن کثیفی و میکروب ها

از بین بردن باکتری ها که میتواند بیماری ها را گسترش دهد

جلو گیری از رشت میکروب ها

ارائه خدمات در منزل

مبل شو با پشتیبانی از تمامی نقاط تهران در کوتاه ترین زمان در منزل یا محل کار شما حاضر می شود و مبلمان یا موکت شما را می شوید.

اهمیّت شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب یکی از مواردی است که اهمیت ویژه ای دارد. زیرا تشک خوشخواب از جمله وسایل شخصی است که به دلیل استفاده ی مکرّر،رابطه ی مستقیمی با سلامت افراد دارد. همین امر باعث تجمع انواع قارچ ها و باکتری ها می شود.

در واقع در صورت عدم نظافت تشک، زمینه برای ایجاد بیماری یا حساسیت های پوستی فراهم می شود. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از بیماری و ایجاد حساسیت، به نظافت و شستشوی تشک خوشخواب اهمیّت دهیم.

در ادامه ی مطلب قصد داریم شما را با روش های شستشوی تشک خوشخواب آشنا کنیم.

روش های شستشوی تشک های خوشخواب

اولین مرحله برای شستشوی تشک خوشخواب این است که ابتدا روکش تخت و رو تختی ها را بشویید. شما می توانید این کار را با داغ ترین دمای ماشین لباس شویی انجام دهید و تمام باکتری ها و قارچ ها را از بین ببرید.

بعد از این مرحله شما باید به فکر شستشوی قسمت های عمیقتر تشک باشید. عوامل مختلفی مانند خوابیدن با موهای خیس و عرق کردن در حین خواب باعث می شوند که با مرور زمان،تشک بوی بدی بگیرد. همچنین رطوبت باعث ظاهر شدن لکّه هایی بر روی تشک نیز می شود.

دیگر خدمات  مبل شویی در نیاوران

همان طور که می دانیم همه ی افراد پس از کار و فعالیت های روزمرّه،آلودگی های لباس خود را به رختخواب منتقل می کنند. همچنین عرق کردن بدن در طول خواب شبانه نیز باعث می شود که تشک خواب رطوبت گرفته و کثیف تر شود. این عوامل باعث می شود که نظافت تشک امری ضروری به حساب آید.

بنابراین بهتر است که شما به صورت منظّم و دوره ای به فکر شستشوی تشک خوشخواب خود باشید. در واقع این گونه سلامتی و خواب راحت خود را تضمین کنید.

برای شستشوی تشک خوشخواب خود ابتدا باید به این نکته توجّه کنید که تشک خوشخواب شما معلولی است یا فنر دار.

نمونه ای از تشک خوشخواب فنردار

ولی اگر تشک خوشخواب شما فنر دار باشد، بهتر است برای شستن آن از آّب داغ استفاده نکنید. در این صورت بهترین کار این است که شستشوی تشک خوشخواب خود را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

در واقع می توان گفت شما با این کار عمر تشک خوشخواب خود را چند برابر می کنید؛ زیرا تشک های فنردار در برخورد با آب داغ به شدّت آسیب می بینند. در واقع آب داغ قسمت های فلزی تشک را دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می کند.

برای این منظور شما می توانید شستشوی تشک خوشخواب خود را به قالی شویی ها و مبل شویی های معتبر بسپارید. با این کار می توانید تشک خوشخواب خود را مثل روز اوّل تحویل بگیرید.

در واقع می توان گفت که با استفاده از خدمات خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب مبل ها و تشک های خوشخواب شما با سرعت و دقّت بیشتری شسته می شوند. همچنین در این مراکز تشک ها با استفاده از دستگاه های مخصوص خشک می شوند.

دیگر خدمات  موکت شویی در محل
شستشوی تشک توسّط مراکز شستشوی تشک خوشخواب و مبل شویی 

امروزه کارگاه ها و مراکز مبل شویی خدمات متنوّعی در زمینه ی شستشوی تشک خوشخواب و مبل ارائه می دهند که از جمله آن ها می توان به مواردی از قبیل:استفاده از دستگاه های پیشرفته برای شستشو و خشک کردن سریع،امکان شستشو در منزل و استفاده از متریال مخصوص برای حفظ کیفیت کالا اشاره کرد.

همان طور که می دانیم شستشوی تشک خوشخواب یکی از کارهایی است که کمی سخت و وقت گیر به نظر می رسد. به همین علت بسیاری از مردم از شستن آن صرف نظر می کنند. در حالی که شستن تشک خوشخواب یکی از مهم ترین کارها برای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی می باشد. همچنین نظافت تشک باعث می شود که خواب راحت تری داشته باشیم.

بنابراین برای حل کردن این مشکل می توانیم از مراکز شستشوی تشک خوشخواب و مبل شویی ها کمک بگیریم. اینگونه به راحتی می توانیم تشک خوشخواب و مبل های خود را شسته و علاوه بر صرفه جویی در زمان و راحتی،کیفیت کالای خود را نیز تضمین کنیم.

مزایای شستشوی تشک در منزل

از جمله خدمات مراکز مبل شویی می توان به شستشوی تشک خوشخواب و مبل در منزل اشاره کرد که در محل مورد نظر با دستگاه های پیشرفته شستشو و خشک شده و تحویل مشتری می گردد.

شستشوی تشک خوشخواب در منزل

شستشوی تشک خوشخواب در منزل مزایای فراوانی دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

از جمله مزایای شستشوی تشک خوشخواب در منزل این است که تشک در منزل مشتری شسته می شود. با این کار دیگر نیازی به حمل تشک به مراکز مبل شویی وجود ندارد. در این صورت از هزینه های اضافی که بابت حمل و نقل باید پرداخته شود،کاسته می شود که در واقع نوعی صرفه جویی در هزینه و زمان نیز می باشد.

دیگر خدمات  شستشوی مبل چگونه انجام میشود

همان طور که می دانیم تشک های خوشخواب و همچنین انواع مبل ها ابعاد بزرگی دارند. به همین دلیل امکان اینکه در هنگام حمل به کارگاه ها یا مبل شویی ها دچار آسیب دیدگی یا کثیفی شوند وجود دارد. بنابراین مزیّت دیگر شستشوی تشک خوشخواب و مبل در منزل این است که در منزل شسته و خشک و تحویل داده می شوند. در واقع اینگونه از کثیفی مجدد آن ها هنگام بازگشت به منزل جلوگیری به عمل می آید.

معرّفی بهترین مرکز شستشوی خوشخواب در منزل تهران

شما می توانید برای شستشوی خوشخواب در منزل تهران و همچنین انواع مبلمان خود با دستگاه های پیشرفته و به روز، به سایت www.moblshoo.com مراجعه کنید. با این کار خیال خود را بابت شستشوی تشک خوشخواب خود راحت می کنید. در واقع شما با این کار علاوه بر اینکه به نظافت عمیقتر تشک ها و مبلمان خود کمک می کنید، کیفیت تشک خوشخواب و مبلمان خود را نیز تضمین می کنید. زیرا این مبل شویی از روش های اصولی شستشوی تشک خوشخواب،مواد شوینده ی مرغوب و با کیفیت و همچنین کارکنان آموزش دیده و مجرب استفاده می کنند. این کار از آسیب رسیدن به پارچه و بافت تشک خوشخواب و مبلمان شما جلوگیری کرده و بهترین شستشو و نظافت را برای شما رقم می زند.

www.moblshoo.com

مبل شویی با دستگاه های مدرن

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “شستشوی تشک خوشخواب در منزل

  1. بهزاد ایرانپور گفت:

    کارتون خیلی عالیه واقعا رازیم از کارتون خیلی تمیز شده

    1. مبل شو گفت:

      ممنون از اعتمادتون

  2. رضا محمدی گفت:

    ممنون از شما واقعا از کارتون رازی هستیم چند بار کسای دیگه اومدن ولی ما رازی نبودیم ولی شما کارتو عالی بود خدا قوت

    1. مبل شو گفت:

      ممنون از اعتمادتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *